Pozycjonowanie w Google
Bądź wysoko w wynikach wyszukiwania

Bądź wysoko w Google!
Przykładowe wyniki wyszukiwania:
- Linki sponsorowane czyli AdWords (zaznaczone na czerwono)
- Mapka
- Wyniki naturalne (zaznaczone na niebiesko)
- Linki sponsorowane czyli Adwords (zaznaczone na czerwono)
Jaki rodzaj pozycjonowania wybrać? Linki sponsorowane czy pozycjonowanie naturalne? Lepiej płacić za efekt czy za kliknięcie?
Decyzja o wyborze metody pozycjonowania zależy od czynników, m.in:
- dostępnego budżetu
- konkurencji
- czasu trwania kampanii
- dostępnego czasu na rozpoczęcie kampanii
Pozycjonowanie każdej strony wymaga przeprowadzenia analizy. Skontaktuj się z nami, przygotujemy wycenę pozycjonowania Twojej strony.
Zamów wycenę
Skontaktuj się z nami:
693 791 754 | biuro@agapa.pl
ⓒ AGAPA 2010-2018. Tworzymy strony internetowe, sklepy internetowe w Warszawie.