Pozycjonowanie w Google

Bądź wysoko w wynikach wyszukiwania

Bądź wysoko w Google!

Przykładowe wyniki wyszukiwania:

  1. Linki sponsorowane czyli AdWords (zaznaczone na czerwono)
  2. Mapka
  3. Wyniki naturalne (zaznaczone na niebiesko)
  4. Linki sponsorowane czyli Adwords (zaznaczone na czerwono)

Jaki rodzaj pozycjonowania wybrać? Linki sponsorowane czy pozycjonowanie naturalne? Lepiej płacić za efekt czy za kliknięcie?

Decyzja o wyborze metody pozycjonowania zależy od czynników, m.in:

  • dostępnego budżetu
  •  konkurencji
  • czasu trwania kampanii
  • dostępnego czasu na rozpoczęcie kampanii

Pozycjonowanie każdej strony wymaga przeprowadzenia analizy. Skontaktuj się z nami, przygotujemy wycenę pozycjonowania Twojej strony.

Zapytaj o wycenę

693 791 754

biuro@agapa.pl

Zamów wycenę

Skontaktuj się z nami:

693 791 754 | biuro@agapa.pl

ⓒ AGAPA 2010-2018. Tworzymy strony internetowe, sklepy internetowe w Warszawie.